Tuesday, December 27, 2011

Semangat 2012

Another New Year For Us

Tengok betapa semangatnya aku dengan nak beralih tahun nih semuanya gara2 planing and my target. Well i barely reach my goal for this year but my life is always like this i achieve stuff that i never think of in my head. Seems like time moving so fast right ? don't bother bout it get used to it. Dekatkan diri dengan Allah dan minta dipersenangkan segala urusan dan rancangan kita dalam kehidupan seharian. Jangan pernah lupa dengan Tuhan...remember God always are by your side God never leaves and stop thinking bout you event one minutes.

Preparation for next year ??? not yet being done actually, cuma yang basic tu memang ada dah in-progress theheh... kalo aku cakap in progress tu masih tengah terhoyong- hayang la maksudnya. Tapi kadang2 kita tak dapat nak plan perfect sangat nanti kalau tak menjadi kita sendiri yang sakit hati. So get ready yourself secara basically nya sahajalah...

My Blog, 
Notice Something I Love to pull a lot of new entry this months eventhou entry pasal merapu aku post jugak. Pasal apa? aku rasa FB memboringkan, walaupun takda orang nak g comment under aku punya post and follower aku baru 15 org je tapi aku tak rasa blogging ni memboringkan. Maybe because i love writing kind of stuff kot.

My Flickr,
Just created yesterday gamba pun baru upload those few picture yang aku ambik dalam ujan sahaja...BAYANGKAN AMBIK GAMBAR DALAM HUJAN. Nasib baik ada org tolong payungkan.

My Facebook,
Erm,what to talk bout fb ek fb menyakitkan hati dengan posting org yang tak masuk akal kengkadan aku pun joint diorang jadi org gila dalam fb tu jugak LOL.dengan org berquote 24 jam / updating every second what they are doing / bercangkarama dengan boyfriend cakap sayang ni la syg tu la / memulakan drama HITLER di dalam fb (ni golongan yang gado dlm fb nih)

My Tweet
thahhaha, yang ni lagi lah malas aku nak g bukak pasal apa aku tak tau nak buat apa dengan tweet niih...

By the Way... Get ready everyone for what's coming next year and tengok blog aku siap ada countdown and fireworks bagai lagi ! theheh..


No comments:

Post a Comment