Thursday, December 22, 2011

Marry Christmas ON YOU TUBE (Fun on YouTube)

Merry Xmas Merry Xmas !! Hoe Hoe HOE!!

Coba korang g YouTube try cari mana-mana video yang ada button "Christmas Snow" contohnya seperti yang kat gambar bawah ni. tengok part yang ada arrow kat gambar tu


Memang layan lah aku ngan main snow tu tadi, sampai aku pun tak tau vid apa entah yang ku g tengok LOL.
First tu tak notice pasal button tu then aku tengok cam intresting tangan terus gatal2 g tekan sampai skang ni aku still main ngan snow tu.


Apa yang best sangat pasal snow ni?
Snow tu kalo kita guna arow mouse kita g point kat vid tu dia blh bgerak a.k.a melambung macam kena tiup angin sayangnya aku tak da apa2 garment untuk merecord aktiviti aku meng BOUNCE snow2 tersebut.


Tengok ! punya lah layan aku g main2 snow ni sampai aku pun tak tau vid apa entah yang au g tengok nih, tapi ada sesetengah vid je yang mengavailable kan function Xmas Snow nih asalkan vid tu ada button Xmas snow tu confirm kita dapat g layan main.

So Guys !! good luck trying and Marry Christmas for those who celebrate it, tomorrow ada invitation g celeb Xmas eve kat rumah kawan !! ehhehe Can't wait ! coz i have never been to a Xmas party before.
Kesian aku...thahahahhaha

No comments:

Post a Comment