Wednesday, December 21, 2011

My prego cici


Harap maaf yer viewers sekalian vid agak gelap pasal pakai camera henpon jer...

Aku tak tau lah apa masaalah si kucing aku Cici nih dia skang nih tengah pregnant dia nampak macam penat lelah sampai dia terpaksa jadi macam anjing pulak aku tengok.

Kesian cici, perut dia besar macam perut santa clause... mak aku cakap kalau baby dia dah klua after tiga bulan kitorang nak jual. banyak buyers dah request nak chop sekor.. harap cici melahirkan jengan penoh jayanya dan gemilangnya nanti lah.. aku harap segala urusan bejalan dengan lancar semasa dia melahirkan amin amin amin.. mak oi dah macam wish untuk manusia pulok dahh..alahaii..

Mungkin sesetengah orang akan define aku sebagai "menyeksa binatang" pasal aku gi jual baby2 Cici ni nanti.. FYI kucheng aku si cici ni mix persian bapak a.k.a suami si cici ni pure persian. aku dah banyak dah kucheng macam ni sampai aku dah tak terjaga lagi dah diorang ni... mana lebih menyeksa ??? aku pi jual anak2 dia kat org yang betul2 pat jaga diorang atau aku pi biar je anak2 kucing aku tu mati tak makan???

ha....begitulah ceritanya... sekarang ni up to date kucheng aku total up 8 ekor ada sekor tu mengalami masalah kulit.. aku rasa cancer la.. aku blom ada fulus lagi nak pi bawak dia gi vet nanti aku gaji aku gi bawa k dia buat treatment kulet dia.. following ni gambar si MING aku, sian dia kulit luka2 je macam kurap.. slalu aku sapu pakai minyak gamat...


masa dalam gambo ni bulu dia masih ada cket2 waktu mula2 tu dia luka sikit2 je entah kenapa skarang ni jadi makin terok kesian aku tengok dia... :(










 Dalam banyak2 kucheng aku yang ni la paling manja ngan aku.

Asal aku balit kerja je mesti dia duduk dalam riba aku.

Kesia dia saket, kesian dia kena sapu ngan bermacam- macam ubat.

part tak best nye kalo aku pi sapu gamat kat dia kompom yang lain tu gi serbu jilat kulet dia.. aku tak paham la ngan kucheng nih apa la diorang suka sangat nak gi makan gamat tu...

P/S : kalo diorang ada tengok gamat tertumpah diorang cepat2 datang then tolong jilatkan gamat tu sampai licin lantai. senang kerja aku takyah ku susah2 gi dapur ambik tuala lagi kan???

Ya Allah muda-mudahan Ming aku ni cepat-cepat sehat... kawan2 tolong doakan sekali ya... trimas !                                                    


No comments:

Post a Comment