Tuesday, February 15, 2011

Fashion Disaster

Do u get what i mean here ?? nasib ah moi ni baik sebab saya tak capture muka dia skali ...

NO NO NO NO NO
Dah la siap aim punggung dia ke belah tempat saya and kawan2 saya yang 3 ekor lagi tu makan ... Urgghh .. memang berseleralah ...

tak nak koment banyak2 setiap orang memang akan membuat kesialapn ketika berfashion ... seperti yang ni ...

{POINT SAYA ADALAH}
Andai kita bersahabat pastikan sahabat kita itu dapat memberi koment terhadap diri kita dan mengajar kita tentang sesuatu yang kita sudah pasti tidak tahu sedikit pun tentang perkara tersebut ...

Macam orang gila ... nak tak kita berkawan dengan diorang ??? mesti tak nak kan ???? bukan bermaksud kita perlu memilih dalam berkawan cuma kita perlu pastikan sahabat kita itu tadi suatu hari nanti akan mendatangkan kesenangan dalam diri kita .. .maksud saya ... masa kita susah ataupun sedit ada sahabat yang sanggup berada di samping kita bagi menceriakan diri kita ....

For sure ....
1) jangan pakai pakaian yagn hanya akan mengundang parah terhadap diri kita
2) minta pendapat orang andai kita tidak tahu menilai mana yang baik dan yang buruk
3)dan satu lagi ... jangan pakai pakaian yang sama dari pagi ke malam kalau nak pakai pun pastikan anda ke tempat yang jaraknya jaoh dari tempat anda menshoff kan pakaian yang anda pakai itu pagi tadi ...
bcoz ...malam tu saya ternampak ah moi ni limpas depan rumah saya still pakai baju nie jugak...

eeewwww......tak mandi...mesti mussyyyuuukkk kan....hhahahahaahhaahhaaa

No comments:

Post a Comment