Sunday, January 29, 2012

Lee Long Sibu

Probably there are a lot of Siburian yang kenal denga nama ni. Dia ni la orang cakap gangster sibu la ini la itu lah. But for sure aku suka tengok rumah Pak Cik ni. TO ME : Lee Long is taukey balak then dia ada duit juta2 dari bisnes tu lepas tu dia pegi la buat rumah sebesar alam tu.

 Tapi lain pulak yang aku dengar dari mulut orang. Orang cakap dia ni gangster no.1 BAPAK kepada segala jenis kegangsteran BAPAK kepada segala KONGSI GELAP kat Sarawak. itu yang aku dengar.



 Ni gambar masa Lee Long kena cekup suatu masa dulu mungkin betol lah lee long ni BAD GUY.

nak tahu apa yang paling best skali??? masa tahun 2009 ada orang cakap kat aku yang Lee Long ni masih budak mentah masih muda aku pun iya kan aje la.

Nasib baik aku terer mengorek HA ! NI LAH YANG AKU DAPAT ! The real LEE LONG punya gamba.


Yang ni gamba kira latest one la lepas je Lee Long keluar dari penajara dia CUCI TANGAN.

alhumdulillah reti jugak engko insaff ye !

Kuar je dari penjara dia continue ngan family business dia which is KAYU BALAK.
(kat dpn umh dia ada 3 or 4 mcm equipment utk angkut kayu balak aku ingat dulu jaring basket ball)


Puas hati aku dapat memalukan warga yang MACAM TAHU tu, diorang siap ambik gambar then post kat FB cakap tu la Lee Long rupa2nya tu gambar TAHI Lee Long. Kesian enkau ye, kalau dapat peluang aku nak pegi interview Lee Long pasal aku tak puas hati org cakap ini dan itu pasal Lee Long nih aku curious nak tahu is it real of what people talk bout him. ONE DAY I'LL KNOW ABOUT IT ! oh one more thing nama real LEE LONG is WONG LEH YIN!

p/s: kalau terasa tu mintak maaf lah ye, aku tak nak lah engkau perbodohkan lebih banyak orang lagi !

Sekian Terima Kasih

No comments:

Post a Comment