Sunday, January 8, 2012

Alamak HUJAN !!! DSL HP MAKEUP BASAH !! TIDAK


Wahai readers sekalian alam ! wasehh

Aku ni memang gilakan bag baju kasut dan sbgainya pasal accessory perempuan ! dan setiap kali aku keluar dari rumah for sure i'll have my compact powder and gloss/lipstick. maskara apa smua tu aku tak pedulik sangat ! thahahhaha.

DSL memang aku slalu bawak tapi kalau waktu kerja tak la slalu sangat pi bawak.
Sekarang ni kan musim hujan??? bag kalis air adalah satu kemestian untuk orang yang ada bawak extra baggage stuff senang crita perempuan larr..



Yang ni la koleksi bag kalis air aku a.k.a PU LEATHER fabric kind of bags. musim hujan ni memang bagus bawak bag macam ni because the rain wont enter inner side of the bag. So no worry for DSLR babes !! yang aku slalu pakai utk bawak dsl aku biasanya backpack colour nude tu and the black sling bag on the left pasal bag ni lepas kita zip bahagian dalam dia ada penutup tu lagi kat bahagian atas. "worry free"

Apesal aku tak bawak pakai bag DSL tu je? sebab bag tu biarpun dia akan makesure DSL kita safe dalam tu, bag tu UGLY la... actually aku tengah mencari bag dsl yang fashionable jugak skarang nih kalo ada sesapa yang tahu kat mana ada jual bagitau aku okey ! yang fashionable tau ! 

P/S: kalau korang bawak dsl pakai sling bag make sure hati2 sbb hentakan adalah lebih kuat kalau dibandingkan dengan bag dsl tu sendiri yg safety nya kiri kanan atas bawah ada. So, nak berfashion boleh jangan terjahanamkan barang dalam bag tu je nanti ye... Chioo !!





No comments:

Post a Comment