Friday, May 25, 2012

Luahan Cinta Budak Sekolah

Masa aku tengah layan gi jalan2 kat booth Cub Prix aritu , atas display table Apido punya booth aku terjumpa satu letter memang lipat kemas abis lipat segi empat tepat. First aku pikir kertas kosong ke apa ke then aku tengok betol2 rupanya surat cinta. Apa yg aku expect masa tu surat tu untuk rider yg main masa Cub Prix tu. First aku taknak kacau tapi entah apesal aku rasa gatal nak pi grab this letter then baca.

Punya lah aku atur skill nak pi cilok surat ni siap pura2 belek2 footrest sebab surat ni kat area footrest tu. aku tengok kiri tengok kanan takda org perasan dengan slumbernya aku mencilok letter cintan cintu nih. Lepas aku cilok aku dengan partner aku cari satu spot nak baca letter ni je, dengan penoh siotnya aku menahan rasa ketawa bagai nak gila baca surat nih ahhahahahahha... memang level surat cinta budak sekolah ! okeyh2 malas nak cakap banyak lagi ENJOY SKALIAN GELAK SAKAN ! 

p/s : kalau tak nampak sila click gambar tersebut and kalau nak aku translate follow aku kat twitter then let me know, coz letter ni dalam bahasa mlayu sarawak. FOLLOW THIS ---> https://twitter.com/#!/zara_hani




AJHAHAHAHHAHAAHHAHAHAHHAHAHAHHAHHAHHAHA

1 comment: